דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקנות תרופות מקוריות באינטרנט - המדריך המלא 

מאת    [ 23/04/2011 ]

מילים במאמר: 703   [ נצפה 4842 פעמים ]

שימוש באינטרנט או לבית מרקחת כדי הדואר (להלן כמו בית מרקחת מקוון) יכול לחסוך לך הרבה כסף ולספק יתרונות אחרים. עם זאת, קיימים גם סיכונים פוטנציאליים.

יתרונות:

מחירים נמוכים יותר בבית מרקחת מקוון - מחירי התרופות התחתון במדינות אחרות, עלויות תקורה נמוכה יותר בהשוואה לבנים ובתי מרקחת מרגמה, ולהפחית לסמן מחיר קופצים על ידי דיסקונט ובתי מרקחת הסיטונאי לעיתים לגרום החיסכון לעומת המחירים המרקחת המקומי. אתה יכול במהירות חפשו את המחירים הנמוכים ביותר באינטרנט. לחץ כאן כדי להשוות מחירים בין בתי מרקחת מקוונים מאומת.
פרטיות / אנונימיות - אתם עשויים להרגיש יותר בנוח לרכוש או לשאול שאלות באופן מקוון (או בפקס או בטלפון) לגבי תרופות מסוימות. עם זאת, הפרטיות יכולה להיות בסכנה אם בית מרקחת מקוון ומשתמש במידע שלך למטרות בלתי מורשים ולכן חשוב כי בתי מרקחת מקוונים, יש מדיניות הפרטיות המתאימה; זה אחד הדברים שבודקים בשבילך.
נוחות - אם אתם מתקשים פיזית כדי להפוך אותו לבית המרקחת, גר באזור כפרי מרוחק, או יש לוח זמנים עמוס מאוד, באינטרנט ובבתי מרקחת הזמנות בדואר מאפשרים לך להימנע נסיעות יכול לחסוך לך זמן. בתי מרקחת מקוונים רבים גם להזכיר לכם כאשר אתם יכולים להזמין עוד כוס כדי לעזור לכם לשמור על משטר שלך.
מידע רפואי - כמה בתי מרקחת מקוונים מספקים מידע שימושי על תרופות ומחלות, כמו גם קישורים למקורות רפואיים כגון אוניברסיטאות, משרדי ממשלה, עמותות בריאות.


הסיכונים:

בית מרקחת מקוונים לא לוותר על תרופות באמצעות בתי מרקחת מורשים. זה חיוני כי אתה משתמש מרקחת מורשים. בתי מרקחת מורשים דורשים שיטות מחלק בטוח ואת הפיקוח של בתי מרקחת מורשים. תרופות רכש מבית המרקחת ללא רישיון מגדיל מאוד את הסיכויים שלך מזויפת לקנות ו / או מוצרים תקניים מוודא כי אתר זה, או ממלא פקודות עם, בית מרקחת מורשה.
כמה בתי מרקחת מקוונים לא מספקת להגן על מידע אישי ופיננסי שלך. חשוב עבור בית מרקחת מקוון כדי לכלול במדיניות הפרטיות, כי אחת ההבטחות לא לשתף את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים.עסקאות מקוונות הכספיים צריכה להיות מאובטחת על ידי בית המרקחת המקוון באמצעות שימוש הולם של טכנולוגיית הצפנה בודקת אם הפרטיות היא הבטיחה ואת העברתו של מידע פיננסי מאובטח.
כמה בתי מרקחת מקוונים לא לתת את הכתובת שלהם ו / או מספר טלפון. אם במהלך של רכישת תרופות מבית המרקחת המקוון יש לך, הבעיה השאלה, או תלונה, ואז הוא הופך להיות חשוב מאוד כדי ליצור קשר עם החברה באמצעות מספר הטלפון שלו או כתובת. כמו כן, מחקרים הראו כי בתי מרקחת מקוונים אינם מפרסמים פרטים ליצירת קשר נאותה נוטים יותר למכור מוצרים מזויפים מוודא מידע ליצירת קשר ומספק אותו פרופיל של כל בית מרקחת מקוון המפורטים באתר זה.
דמי נוספים מתווספים בדרך כלל מחיר התרופה. יש כמעט תמיד דמי משלוח ושם ניתן גם דמי רפואי, דמי הסדר, ו / או חשבון להגדיר בתשלום. מראה לך את דמי ומשווה סך העלויות. השוואת מחירי התרופות ב מחירים יכולים להשתנות במהירות. בתי מרקחת מקוונים הם כל הזמן משתנים המחירים שלהם.מחירי lowball נפוצים על מנת למשוך לקוחות חדשים, אבל במחירים האלה לא תמיד האחרון באופן קבוע עדכונים כל המחירים.
כמה בתי מרקחת מקוונים אינם כראוי להבטיח את בריאותך. בכך שלא דורשות מרשם, כמה בתי מרקחת מקוונים עלולים לשלוח לך תרופות זה יכול להיות מסוכן עבורךמוודא כי בתי מרקחת מקוונים דורשים מרשם.
כמה בתי מרקחת מקוונים רשאי למכור תרופות שיכולות להיות מסוכן ביותר, אם לא נלקח תחת השגחה רפואית. בארה"ב, התרופות הללו ידועים כמו חומרים מפוקחים, כגון , ואליום או קסנקס.אתה לא צריך להזמין מציע האתר למכור לך חומרים מפוקחים ללא מרשם או לכתוב לך מרשם אותם בהתבסס על התשובות שלך לשאלון מקוון. תרופות אחרות, המכונה סמים הפצה מוגבלת, כגון כגון  או, ואילו חומרים לא מבוקרים, הם גם מאוד מסוכן אם נלקחה ללא פיקוח רפואי הולם.

מגוון של תרופות שנמכרו על ידי בתי מרקחת מקוונים

לא כל בתי מרקחת מקוונים למכור מגוון רחב של תרופות מרשם כי היית מצפה למצוא בבית המרקחת בשכונה שלך. את מגוון המוצרים של בתי מרקחת מקוונים בדרך כלל נופל לתוך אחת מהקטגוריות הבאות:

טווח "מלאה" של תרופות, כולל מרשם ומוצרי מעל לדלפק, כמו גם אספקה ??בדיקות בריאותיות אחרות ומוצרי יופי בדיוק כפי שהיית למצוא בבית מרקחת גדול.
"מעל 500 תרופות" כולל כמעט את כל תרופות מרשם שנמכרו בבית המרקחת בשכונה שלך.
"בין 250-499 סמים" המכסה אותן תרופות המייצג את רוב המכירות מרשם.
"פופולרי" תרופות, 10 עד 50-הנמכרת ביותר לתרופות.
"סגנון חיים" תרופות, כגון אלו המשמשים להגברת מינית, צמיחת שיער, הריון, איבוד משקל, הרפס, וגם הפסקת עישון.
"מיוחדים" תרופות למטרה אחת, כגון עבור כאב, או מצבים רפואיים מסוימים.

בית מרקחת מדי-לינק www.Medi-Link.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב